Ahad, 28 Februari 2010

Bayu Beijing.

Sejuk. Punggung rebah atas konkrit di jalanan. Gerai buah. Restoran mewah. Kelab snuker, bar. Sebijik sama di Kuala Lumpur. Aku suka cuma Sex Shop terang-terangan di hujung jalan itu. Itu kelainan. Apa perlu aku lihat benda yang sama di tanah sendiri dan tanah orang? Teman-teman tersengih. Melihat si anu dan polan keluar masuk. Premis itu. Biasalah, otak 17 tahun.


Lagu The Times dimainkan SonyEricsson milik Faruque. Konfrantasi Primadona. Tepat dengan ketika itu. Primadona bermata sepet layu di atas sofa, aku lihat dari luar. Sang betina menjual asetnya.

Lorong itu makin malap. Sedikitpun itu tidak meresahkan. Terlihat lagi mini skirt sang betina terangkat. Terliur. Bangang. Aku ketawa. Kaki panjang putih gebu. Dada besar berbaju sendat. Tanpa tali. Seronoklah sang jantan dari Malaya ini. Leher jinjang seolah mahukan merah di situ. Bibir memikat. Kerna itu dia mencari sesuap nasi di situ.

Maaf, aku bukan lesbo.

Esok Yuan milik aku akan habis. Pulang.

Pasti aku rindu dengan bayu Beijing.











Dengan Sex Shop itu juga, mungkin.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan